Logistika, nákup, skladování
Pracovník nákupu v praxi
- Jak stanovit optimální parametry Nákupu
- Jak analyzovat položky z informačního systému a jak je kategorizovat
- Jak plánovat na základě forecastů, historie a dalších informací ve firmě
- Námět na zavedení SIOP (Sales Inventory 0peration Planning)
- Statistické plánování, MRP a kanbany - jak efektivně používat jednotlivé metody
- Jak optimalizovat ekonomiku nákupů (úplný náklad nákupu – fakturační cena, náklady logistiky, náklady kvality, náklad procesů administrativy,…)
- Výběr a řízení dodavatelů
- Jak najít a vybrat správné dodavatele
- Kategorizace dodavatelů a práce s jednotlivými kategoriemi (ABC)
- Jak vtáhnout dodavatele do zlepšování dodavatelského řetězce
- Klíčové KPI (ukazatele výkonnosti) dodavatelů
- Audity a nástroje pro zlepšování kvality
- Základní konstrukce smluvních vztahů
- Pokročilé nástroje Nákupu
- Metodika LEAN (Six Sigma/Kaizen) v prostřední Nákupu
- Outsourcing nákupu
- Informační systémy a Nákup – datová základna pro Nákupní strategii
- Nákup 4.0 – vize nákupu v digitální společnosti
Cílem kurzu je získat procesní náhled na práci nákupního oddělení a komplexní přehled o znalostech a činnostech, které má zvládat pracovník nákupu výrobní organizace.
Kurz je určen pro pracovníky oddělení nákupu, logistiky a další zájemce o komplexní náhled na činnost oddělení nákupu.
Informace k ONLINE kurzu:
1. Po uhrazení vložného obdrží každý účastník podklady ke studiu a kód pro přihlášení na kurz.
2. Každý účastník obdrží k samostudiu učební texty.
3. Ve dnech ...... vždy od 8.00 hodin proběhne živé ONLINE vysílání s lektorem.
4. Po úspěšném absolvování ONLINE kurzu zašleme účastníkům Osvědčení poštou.
AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ