Ostatní kurzy
Řízení kvality ve služebních úřadech
Na služební úřady jsou kladeny stále vyšší nároky a musí reagovat na nové výzvy, a to jak v oblasti výkonu agend a činností, tak v oblasti samotného řízení úřadů, přičemž lze očekávat, že se s ohledem na stav veřejných financí a s tím související požadavky na zvyšování efektivnosti a hospodárnosti fungování služebních úřadů budou i nadále zvyšovat. Cestou, jak přispět k naplnění těchto požadavků, je zavádění principů řízení kvality, které se již osvědčily v ostatních sférách hospodářství a které mohou i ve státní správě napomoci budovat moderně řízené úřady a tím atraktivní a perspektivní zaměstnavatele.
Cílem školení je seznámit a přesvědčit účastníky, aby se systém řízení kvality stal součástí odpovědného řízení a odpovědností každého vedoucího pracovníka ve služebním úřadu.
- Přechod z minimální míry kvality
na optimální míru kvality
- Systém řízení kvality podle ISO 9001
- Model CAF - jednotný hodnotící rámec
- Benchmarking
- Procesní a projektové řízení
- Systém řízení změn
- Analýza a řízení rizik
- Klientsky orientovaná veřejná správa 2030
V ceně jsou zahrnuty učební texty a malé občerstvení.
Na závěr semináře Řízení kvality ve služebních úřadech obdrží účastníci osvědčení o účasti.
SEMINÁŘ PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ
Poznámka: 2. a každý další účastník - 5% sleva