Logistika, nákup, skladování
Rozvoj dodavatele k dosažení cíle Strategického Nákupu
- Jaké jsou cíle strategického Nákupu?
- Požadavky na osobnost strategického Nákupčího
- Role Strategického Nákupu ve směru rozvoje dodavatele a rozvoje vnitropodnikových procesů a vztahů
- Náměty na aktivity Strategického Nákupu vedoucí k cíli SN (vnitropodnikové i dodavatelské procesy a vztahy). Tipy, postřehy, omezení
- Které typické KPI monitorují aktivity směřující k cíli?
- Výběr vhodného dodavatele – strategie
- Důležité části kupní smlouvy nastavující rozvojové aktivity dodavatele směrem k dosažení cíle SN. (Tipy, co by mělo být ve smlouvě zakotveno a co by tam naopak být nemělo.)
- Kategorizace dodavatelů ABC
- Oblasti hodnocení dodavatelů, metriky, doporučené algoritmy komunikace
- Tipy a náměty na způsob zvládnutí nestandardních situací ve vztahu s dodavatelem (zhoršení kvality, spolehlivosti, růst cen, úpadek, …)
- Průmysl 4.0 – budoucí role Nákupu a jaké požadavky na budoucí dodavatele klást
- Digitální technologie pro Strategický Nákup 4.0.
- Existující i rozvíjející se oblasti, očekávané benefity, zkušenosti a omezení.
Seminář je určen pro vedoucí nákupu, nákupčí - specialisty, pracovníky managementu, průmyslové inženýry.
Informace k ONLINE semináři:
1. Po uhrazení vložného obdrží každý účastník kód pro přihlášení na seminář.
2. Dne ..... od 8.00 hodin proběhne živé ONLINE vysílání s lektorem.
4. Po absolvování semináře ONLINE zašleme účastníkům Osvědčení poštou.
AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ