Kvalita a automotive
Techniky hledání kořenových příčin
Kurz je určen pro všechny, kteří jsou zapojeni do řešení „problémů“ ve firmách, pro všechny kdo jsou zapojeni do zlepšování, manažerům, vedoucím pracovních týmů i pracovníkům útvarů kvality.
Principy stanovení příčin vad
Jak porozumět problému – popis problému pro jeho pochopení a možnost následného řešení
Co znamená shromáždit všechna data o problému – jaká data od externího partnera a jaká data z interních procesů
Identifikace specifik problému – opakované a ojedinělé vady
Principy analýzy vad
Principy stanovení příčin vad
Teorie základní – potenciální – kořenové příčiny
Jak vybrat správnou techniku, která garantuje nalezení kořenové příčiny
Nalezení řešení problému – kritéria výběru a validace návrhu
Zavedení opatření – stanovení trvalých opatření; nezbytná verifikace a validace
Zabránění opětovnému výskytu problému – preventivní opatření
Techniky hledání kořenových příčin (5x proč, Ishikawa, Histogram, Pareto, …)
Týmová práce a role členů týmu
Praktické příklady na konkrétních firemních neshodách či reklamacích
V ceně kurzu "Techniky hledání kořenových příčin" jsou zahrnuty učební a pracovní texty a malé občerstvení.
Na závěr obdrží účastníci osvědčení o účasti.
AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ