Kvalita a automotive
VDA Standardizovaný reklamační proces
VDA Standardizovaný reklamační proces nahrazuje první vydání standardizovaného reklamačního procesu z roku 2009. Nabízí řešení problémů v automotive i v dalších sektorech průmyslu. Jedná se o zásadní přepracování s přihlédnutím k získaným zkušenostem a znalostem, které vzniklo mimo jiné také v souvislosti se zaváděním VDA svazku „8D – Řešení problémů v 8 disciplínách“ v roce 2018.
1 Úvod
2 Reklamační
proces
2.1 Přehled
reklamačního procesu
2.2
Iniciační matice
2.3 Definice
rolí a dovednosti
2.4 Prvky
procesu
2.5
Kaskádování
2.6
Příležitosti a rizika
3 Komunikace
3.1 Zásady
komunikace
3.2 Formáty
a systémy zpráv
4 Časový
průběh a lhůty
4.1 Definice
milníků a doby zpracování
4.2 Lhůty v
reklamačním procesu
4.3 Zkrácené
lhůty pro naléhavé případy
4.4
Schválení prodloužení lhůt
4.5
Doporučení pro doby zpracování
5 Specifické
scénáře použití
6 Glosář
Příloha A –
Zpráva o zkoušce
Příloha B –
Zpráva o reklamaci
Příloha C –
Iniciační matice
Kurz je určen pro oddělení kvality, management projektu, průmyslové inženýry, technology, výrobní inženýry a zmocněnce pro bezpečnost produktu. Tento kurz vhodně navazuje na VDA 8D – Řešení problému v 8 disciplínách, VDA Lessons Learned (Management znalostí), VDA Integrita produktu a VDA Analýza vadných dílů z provozu & standard pro audit.
V ceně kurzu "VDA Standardizovaný reklamační proces" jsou zahrnuty učební texty a malé občerstvení.
Na závěr kurzu obdrží účastníci osvědčení o účasti.
AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ