Sociální služby a zdravotnictví
Zásady komunikace při řešení obtížných situací - kurz akreditovaný MPSV
PŘIJĎTE SI K NÁM VYZKOUŠET KOMUNIKACI V PRAXI.
UVĚDOMUJETE SI DŮLEŽITOST SLOVA?
MŮŽEME VZÍT SLOVO ZPĚT?
MŮŽEME NĚKDY DODATEČNĚ POOPRAVIT, CO JEDNOU BYLO SDĚLENO?
Vzdělávací kurz je akreditován MPSV
OBSAHEM KURZU:
ASERTIVNÍ KOMUNIKACE
RACIONÁLNÍ KOMUNIKACE
BARIÉRY EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
KOMUNIKACE V KONFLIKTNÍCH A ROZMANITÝCH PRACOVNÍCH SITUACÍCH
CÍLEM KURZU JE: naučit účastníky zvládnout komunikační techniky v náročných situacích s klientem s demencí, s agresivním klientem, s depresivním klientem a umírajícím klientem. Seznámit účastníky rovněž se zásadami účinného jednání s příbuznými klientů.
VÝUKA PROBÍHÁ FORMOU PŘEVÁŽNĚ PRAKTICKÝCH CVIČENÍ A ŘEŠENÍ VLASTNÍCH PODNĚTŮ.
Na závěr kurzu absolventi obdrží OSVĚDČENÍ o absolvování vzdělávacího programu s akreditací MPSV ČR.
VÝUKA V KURZU: 8:30 hod. - 14:30 hod.(prezence od 8:00 hod.)
KURZ JE URČEN:
pracovníkům v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst.9 Zákona o sociálních službách)
sociálním pracovníkům (dle § 111 Zákona)
vedoucím pracovníkům sociálních služeb (dle § 117a Zákona)
fyzickým osobám, které poskytují pomoc příjemci příspěvku na péči (dle § 117a Zákona)
V PŘÍPADĚ VĚTŠÍHO POČTU ZÁJEMCŮ LZE KURZ USPOŘÁDAT PŘÍMO V MÍSTĚ OBJEDNATELE.
V ceně kurzu je zahrnuto malé občerstvení.