Sociální služby a zdravotnictví
Zásady komunikace s klientem se zdravotním postižením
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům (pracovníkům v sociálních službách) základní informace o komunikaci se smyslově, tělesně a mentálně postiženými klienty. Pomocí nácviku konkrétních modelových situací dosáhnout toho, aby tyto formy komunikace přijali jako přirozenou a nezbytnou součást své profese.
Obsah: * Zásady komunikace s klientem se sluchovým postižením * Zásady komunikace s klientem se zrakovým postižením * Zásady komunikace s klientem s tělesným postižením * Zásady komunikace s klientem s mentálním postižením
Na závěr kurzu absolventi obdrží OSVĚDČENÍ O ABSOLVOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU s akreditací MPSV ČR.
Seminář je akreditován MPSV
Výuka: 8:30hod. - 16:20hod.(prezence od 8:00hod.)
Určeno: *pracovníkům v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst.9 Zákona o sociálních službách) * sociálním pracovníkům (dle § 111 Zákona) * vedoucím pracovníkům sociálních služeb (dle § 117a Zákona) * fyzickým osobám, které poskytují pomoc příjemci příspěvku na péči (dle § 117a Zákona)
V případě většího počtu zájemců lze kurz uspořádat přímo v místě objednatele
V ceně kurzu je zahrnuto malé občerstvení.