Řízená kvalita ve zdravotnictví
Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře
Termín konference:
st 19.10.2016
"Efektivnější procesy ve zdravotnictví a sociálních službách - spokojenější pacient a klient"
Vážené dámy, pánové, milí kolegové a partneři,
snaha o neustálé zlepšování, jehož výsledkem jsou efektivnější procesy spojené se snížením nákladů, zvýšenou produktivitou, zvýšenou důvěryhodností a odpovědností vůči zaměstnancům, partnerům a organizacím, to vše je cílem řízené kvality i v oblasti zdravotní a sociální péče.
Plně v kontextu výše uvedeného motta, ale i ve smyslu všech nově revidovaných dokumentů v oblasti managementu kvality si Vás dovolujeme pozvat na v pořadí již 13. konferenci s mezinárodní účastí, určenou odborníkům a profesionálům z oblasti zdravotní a sociální péče, aby opět po roce diskutovali tuto významnou oblast, neboť v řadě odvětví, oblast zdravotní a sociální péče nevyjímaje, může nekvalita a rizika s ní spojená, ohrozit nejen lidské zdraví ale přímo lidské životy.
Jsme proto přesvědčení, že všechny nové poznatky budou v tomto směru přínosem a inspirací pro Vaší další úspěšnou práci.
Vážené dámy, pánové, milí kolegové a partneři,
snaha o neustálé zlepšování, jehož výsledkem jsou efektivnější procesy spojené se snížením nákladů, zvýšenou produktivitou, zvýšenou důvěryhodností a odpovědností vůči zaměstnancům, partnerům a organizacím, to vše je cílem řízené kvality i v oblasti zdravotní a sociální péče.
Plně v kontextu výše uvedeného motta, ale i ve smyslu všech nově revidovaných dokumentů v oblasti managementu kvality si Vás dovolujeme pozvat na v pořadí již 13. konferenci s mezinárodní účastí, určenou odborníkům a profesionálům z oblasti zdravotní a sociální péče, aby opět po roce diskutovali tuto významnou oblast, neboť v řadě odvětví, oblast zdravotní a sociální péče nevyjímaje, může nekvalita a rizika s ní spojená, ohrozit nejen lidské zdraví ale přímo lidské životy.
Jsme proto přesvědčení, že všechny nové poznatky budou v tomto směru přínosem a inspirací pro Vaší další úspěšnou práci.