Kvalita a automotive
Analýza vadných dílů z provozu & standard pro audit (VDA)
Kurz Analýza vadných dílů z provozu & standard pro audit (VDA) - Uvedení na trh a péče o zákazníka – 2. přepracované vydání, listopad 2018 (české 2019) je určený organizacím z automobilového průmyslu a jejich dodavatelům, kteří implementují analýzy vadných dílů z provozu. Po prvním vydání svazku VDA Analýza vadných dílů z provozu z roku 2009 a standardu auditu z roku 2011 došlo k zásadnímu přepracování a sloučení obou publikací. Vydání z roku 2018 přináší aktualizaci a optimalizaci se zohledněním shromážděných zkušeností s aplikací tohoto procesu v posledních letech. Změny v IATF 16949 a VDA 6.3 vyžadují od dodavatelů již v procesu návrhu a vývoje vypracování konceptu záruční analýzy dílů z provozu. Zvláště při náběhu nových vozů a systémů musí probíhat analýza tak rychle a účinně, aby bylo možné včas odstranit slabiny konceptu a výpadky funkce. Proces analýzy vadných dílů z provozu („z pole“) musí být kromě toho integrován do systému managementu dodavatele a musí obsahovat rozhraní k ostatním procesům jako např. bezpečnost produktu (sledování trhu).
- Úvod
- Proces analýzy vadných dílů
- Proces NTF
- Proces řešení problémů
- Plánování procesu analýzy vadných dílů
- Ukazatele
- Proces neustálého zlepšování (KVP)
- Strategie výběrových kontrol
- Logistika
- Rozhraní a výměna informací
- Sledování selhání dílů v provozu
- Standard pro audit
- Příloha A – Příklad obsahu návodu NTF
- Příloha B – Slovník pojmů
- Příloha C – Seznam zkratek
Kurz "Analýza vadných dílů z provozu & standard pro audit (VDA) - Uvedení na trh a péče o zákazníka" navazuje na kurzy:
- Vznik produktu – zajišťování stupňů zralosti pro nové díly
- Výroba a dodávání produktu – Robustní výrobní proces.
Kurz je určen pracovníkům návrhu a vývoje, výroby, oddělení reklamací, kvality a prodeje v dodavatelských společnostech uznávajících VDA standardy (VW Group, BMW Group, Daimler Group atd.).
V ceně "Analýza vadných dílů z provozu & standard pro audit (VDA) -Uvedení na trh a péče o zákazníka" jsou zahrnuty učební texty a občerstvení.
Na závěr kurzu obdrží účastníci osvědčení o účasti.
AKCI PRO VÁS PŘIPRAVÍME I NA KLÍČ